˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:, | 15:37 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ

 

 ﮔـﻨـﺎﻩ 

  
 ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﻢ! 
  
 " ﺧـﺪﺍ " ﺩﺍﺭﺩ" ﻓـــﻮﺕ" ﻣـﯽ ﮐـﻨـﺪ! ゜*はーと*゜ のデコメ絵文字
  
 ﺍﯾﻦ "ﺍﺷﮏ " ﻫﺎ 
  
゜*ミニ絵文字*゜ のデコメ絵文字 ﺑﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﯿﺴﺖ ... ゜*ミニ絵文字*゜ のデコメ絵文字


نظرات شما عزیزان:

داداش ابد
ساعت13:25---1 تير 1394
دادا تو همیشه نوشته هات حرف نداره!!تو عشقیییییییییییییی!!!!
پاسخ: نظر لطفته آجی جون....فدااااتـــــــــ


fatemeh jouya
ساعت12:26---28 آذر 1393
سلام خوبی؟وبت قشنگه به وب منم سر بزن

حسین
ساعت20:38---22 آذر 1393
سلام....واقعا وب عالی وجذابی دارید...ان شاالله ک در سایه اهل بیت موفق و موید باشید..
یا حق
پاسخ: سلام،واقعا ممنونم.مرسی همچنین.یا حق


چشم انتظار
ساعت20:02---19 آذر 1393
فوق العاده بود....
پاسخ: ممنونم


علی
ساعت19:26---12 آذر 1393
عالی بود

پاسخ: ممنونم


atefeh
ساعت19:08---12 آذر 1393
بین باشـــــی هستــــــم
نباشـــــــی هســــتن
تــازهـ …… بـــودی هـــــم بـــودن ،امــــا مــــن نخــــــواستــــم …….
پـــس فکـــــر نکـــــن یــــهـ ســـــری آدم مثـــل خـــــودتــــ
دورتــــو گـــرفتــــن خیلـــــــی شـــاخــــــی


atefeh
ساعت19:08---12 آذر 1393
خدا حافظ گل لادن تموم عاشقا باختند

ببین گریه هام از عشق چه زندونی برام ساختن

خدا حافظ گل پونه گل تنهای بی خونه

لا لایی ها دیگه خوابی به چشمونم نمی شونه
پاسخ: بسی زیبا


atefeh
ساعت19:07---12 آذر 1393
دنیا رو می بینی ؟ حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره … ولی محبت خیانت میاره !

atefeh
ساعت19:07---12 آذر 1393
من از اوناشم

که بگــــے نکــن میکنم

بگـــــے بکن هم میکنم

هـــــــیچکـــَس تو دنیا نمیتونه واســـه من تعیین تکلیف کنه
پاسخ: ایول بر آبجی گل!دمت گرم!


atefeh
ساعت19:07---12 آذر 1393
اگــــــــِـه بِـخــوای بــــا مــــــــــــن بِــــپَّـــری

نـــــَبـایـَد اَز اِرتـِــــفـاع بِـــــتَـرســـــی ...✘


atefeh
ساعت19:06---12 آذر 1393
به جرم وسوسه

چه طعنه ها که نشنیدی حوا

پس از تو

همه تا توانستند آدم شدند !

... چه صادقانه حوا بودیم ...

و چه ریاکارانه آدمیم!


atefeh
ساعت19:06---12 آذر 1393
چه سنگین گذشت عصر بارانی ام
گویی نوازش نمی کرد ، باران صورتم را
گریه ام ، فریادم ، تنها سکوتی بود
تا حرفهایم
در بستری از بغض بخوابند . . .


atefeh
ساعت19:05---12 آذر 1393
خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن
پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .


atefeh
ساعت18:58---12 آذر 1393
ﺍﮔـﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺣــــــﺮﻑ ﻭﺍﺳـﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ … ﺣﺮﻓﺎﻡ ﺑـــﻪ ﺳﺎﻳﺰ ﮔﻮﺷﺖ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻩ ﺟـــــــــــــﺭ ﻣﻴـــــﺨﻮﺭﯼ … .

ali
ساعت18:45---11 آذر 1393
همچون روز روشن بر من هویداست
که در مسیر زندگی ات روانه خواهی شد
و شاید هیچگاه من در خاطرت نمانم
و من بی شک هر جا باشم
نشانی از تو دارم
که با تو بودن را برایم زنده می کند
تو می روی و من با لبخند بدرقه ات می کنم
من می مانم و کوله باری از احساس تنهایی
می مانم
باز هم مثل همیشه
اما می دانم
در تنهایی هم
با من هستی...
پاسخ: like


♥NADIA♥
ساعت14:59---10 آذر 1393
♥چقَـدر پــَـر می کِشَـد دلـَـ♥ــمـ

♥ بـه هــَـ♥ــوآی تـُـو

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـده ـهآی جَهـآن در قـَلبـ♥ـَمـ

♥ آشیــ♥ـآنـِـه کَرده اَنـد
پاسخ: لایک


مهران
ساعت19:40---9 آذر 1393
تلنگر کوچکی است بــاران
وقتی فراموش می کنیم آسمان کجاست . . .

پاسخ: ═◦∞☆ȶђᾄᾗќʂ☆∞◦═


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت14:03---9 آذر 1393

برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد…..برای بعضی دردها میتوان نگاه کرد وبی صدا شکست…
پاسخ: ミ★ممنونم از حضور گرمتون★彡



کتایون
ساعت13:50---9 آذر 1393
نپرس چرا سیگار میکشی ، بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی !!!
پاسخ: (๏̯͡๏)ممنونم از نظر زیبات کتایون جون.همیشه موفق باشی گلمܔܢܜܔ


ẕɧąℓεɧ
ساعت13:02---7 آذر 1393
اَز آدمہا بگـــذر دلتـــ را گنده تر ڪـטּ ناراحتـــ ایـטּ نبـــاش ڪہ چرا جاده ے رفاقتـــ با تو همیشہ یڪ طرفہ استـــ ..!!
پاسخ: لطف کردی سر زدی گلم.


باران
ساعت12:58---7 آذر 1393
ازاینکه به وبم میای ممنونم دستت دردنکنه
وبت عالیه خیلی خوشم اومد امیدوارم موفق باشی ♥
پاسخ: خواهش میکنم.ممنونم همچنین.


سینا
ساعت9:47---7 آذر 1393
آهسته قدم بردار
اینجا گرگی خفته است
آهسته قدم بردار
با کوچکترین صدای
وحشی می شوم
روح و قلب من مرده
من کسی هستم که به خون تو تشنه ام....
پاسخ: ๑㋡๑ممنونم بابت نظر های زیباتون ๑㋡๑


سهیلا
ساعت13:42---6 آذر 1393
گفتم : خدايا همنشينم باش ،
گفت : من مونس کساني هستم که مرا ياد کنند ؛
گفتم : چه آسان به دست مي آيي !
گفت : پس آسان از دستم نده ...


پاسخ: لاااایک


DUYĞU
ساعت0:34---6 آذر 1393
قدر آدمهایی که دوستتان دارند را ؛

بیشتر از چیزهایی که دوستشان دارید بدانید ...
پاسخ: ღ¸.•*` ممنونم بابت لطفتون`*•.¸ ღ


یاس
ساعت14:10---5 آذر 1393
خودت میدونی میدونم دلیل رفتنت چی بود اما میتونستی نری چرا میگی قسمت نبود اگه قسمت نبود چرا موندی خدا چرا ما رو بهم رسوندی اگه میدونستی یه روزی میری چرا روزا رو تا به اینجا کشوندی چی بودم چی شدم بخاطر تو ولی پشت دلم رو خالی کردی حالا اسمت میاد گریم میگیره نمیدونی با دلم چی کردی اگه در حق تو خوبی نکردم بدون که خالی بود دستای سردم ولی من در عوض هر چی که بودم با احساسات تو بازی نکردم با احساسات تو بازی نکردمممممم، اگر چه میدونم دوسم نداری به هر دری میزنم تنهام نزاری اگر پای کسی هم درمیونه بزار اسمت اقلا روم بمونه دم اخر بزار دست روی دستام بزار بهت بگم دردم چی بوده فقط لطفی بکن حرفامو بشنو. شاید بگی قسمت نبوده اگه تصمیم رفتن رو گرفتی ببخش اگه پشیمونت نکردم اره من واسه تو کم بودم اما با احساسات تو بازی نکردم،با احساسات تو بازی نکردم.
پاسخ: چه حماقتــــــــــــــــی! که میرانی ام و باز احمقانه میخواهمــــــــــــــ ـت... چه غـــــــــــــرور بی غیرتـــــــــــ ـی دارم مـــــــــــــ ـن!


کتایون
ساعت12:49---5 آذر 1393
ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار / منو از خاطره کم کن ٬ تا ابد خدا نگهدار . . .
پاسخ: ۞لایـــ๑ـک۞


سینا
ساعت7:24---5 آذر 1393
به سلامتی اون دختری که به عشقش گفت :اگه یه روز پُیش یه پُسری غیر از تو بخوابم...
روزیه که دارم واسه پسرمون لالایی میخونم!
پاسخ: لاـــیک✿❤


هستی
ساعت20:11---4 آذر 1393
قًــبلٍ شُـــروع هًــر کـــآری،
چَــند بــآر بآ اَنــگُــشت بٍــزَن بــه پـــیشــونیــتــ،
تــآ بَعـدَا مَــجبـــور نَـــشی بــآ مُــشتــ بـٍــکوبـــی تـــو سَـــرٍتـــ ـ_ـ
پاسخ: باشه...


هستی
ساعت20:11---4 آذر 1393
متاهل ها میخواهند طلاق بگیرند
مجردها دوست دارند ازدواج کنند
کودکان میخواهند زود بزرگ شوند
بزرگتر ها دوست دارند به دوران کودکی برگردند
شاغلان از شغلشان مینالند
بیکارها دنبال شغلند
فقرا حسرت ثروتمندان را میخورند
ثروتمندان از دغدغه مینالند
افراد مشهور از چشم مردم قایم میشوند
مردم عادی میخواهند مشهور شوند
سیاه پوستان دوست دارند سفید پوست شوند
سفید پوستان خود را برنزه میکنند
هیچ کس نمیداند تنها فرمول خوشحالی این است :
"قدر داشته هایت را بدان و از آنها لذت ببر"
پاسخ: ㋛لایک ㋡


هستی
ساعت20:10---4 آذر 1393
وزی ملانصرالدین خواست سوار بر اسبی بشود، اما نتوانست. گفت: افسوس از جوانی! بعد نگاهی به اطرافش کرد و کسی را ندید. گفت: خودمانیم، در جوانی هم چیزی نبودیم!
.
.
.
یعنی یه همچین آدم روان پریشی بوده این آدم... مثه الان ما...
پاسخ: خخخ! زیبا بود هستی جون


هستی
ساعت20:10---4 آذر 1393
مرد بودن...با پسر خوشگل بودن فرق داره.
مرد بودن...با مانکن بودن فرق داره،
مرد بودن...با پول بابا پز دادن فرق داره،
مرد بودن...با الکی خالی بستن ودروغ گفتن فرق داره،
مرد بودن یعنی وقتی قول دادی...قولت وحرفت دوتا نشه...
پاسخ: ㋛لایک ㋡


هستی
ساعت20:09---4 آذر 1393
اینم مخصوص رفیقام
ﻃﺮﻑ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ ۲۰ ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺩﺍﺭﯼ
ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺎﺩ ۳ ﺗﺎ ﺷﻮ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ؟
ﮔﻔﺘﻢ ۲۰ ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﻭ 1 ﺟﻨﺎﺯﻩ !
ﻧﺒﯿﻨﻢ ﮐﺴﯽ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ ﺑﺰﻧﻪ ﻫﺎﺍﺍ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﺘﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻥ...
پاسخ: فداتــــ❥


هستی
ساعت20:09---4 آذر 1393
ی سوال !
شمام پستای ❤✿✘محمد موحدی✘✿❤ و abas_m223 رو
قبل این که بخونین لایک میکنین یا فقط من اینطوریم؟؟؟؟!!!
لامصبا پستاشون پست نیست ک بمب خنده س!!!^_^
پاسخ: آره!


هستی
ساعت20:07---4 آذر 1393
× بـعـضـی وقـتـا عــجـیـب دلـت هــوایِ یــه نــفــرو مـیـکــنــه ...! ×
پاسخ: اوهوم!


تانیا
ساعت19:11---4 آذر 1393
جای خالیت را انقدر با چشمانم آب می دهم
که باز کنارم سبز شوی



پاسخ: ♥ ||لایکـ|| ♥


سینا
ساعت17:37---4 آذر 1393
اگــــــــــــــــــر درد داری
تحمــــــــــل کــــــــن...
روی هــــــــم کــــــه تلنبـــــــار شـــــــد
دیگــــــــر نمیفهمـــــــی کـــــــــدام درد
از کجــــــــــاست....
کـــــــم کـــــــم خـــــــودش
بــــــــی حــــــــــس می شـــــــــود....!!!
پاسخ: ღミღ لایکــ ღミღ


هستی
ساعت16:20---4 آذر 1393
دو ســــوم دنــیـــــا را آبــــــ گـــرفــتـــــه
مـــاهـــی قـــرمـــز کــوچــکــــ
در تــنــگــــ تــنــهــــــایــی مــن چـــه مــیـــکــنـــی؟
پاسخ: like


هستی
ساعت16:19---4 آذر 1393
شاید ...
قانون دنیا همین است !
که من صاحب آرزویی باشم
که شیرینی تعبیرش
از آن دیگریست ...!
اما
خدایا ...
تورا به تنهایی ات قسم !
دل هیچکس را به آنچه قسمتش نیست
عادت نده ...


هستی
ساعت16:19---4 آذر 1393
یکی از خیانت هایی که در حق خونوادم کردم
ســرکشـیـدن بـطـری آب بــعــد از خـوردن تخــم مــرغ آب پــز بــود
لـذت آروغ زدن بعدش وقتی بطری دهنته دیگه به کنار ! صدات اکو میشه تو بطری یک فازیه که بیــا و بـــبـیـن ^.^
پاسخ: خخخخخخ!!!!!!


هستی
ساعت16:18---4 آذر 1393
☜☆ ♚ میگن روز قیامت خدا از تک تک کارای ادم سوال میکنه... ??
♚ آخ........
☆ دوست دارم روز قیامت خدا ازم بپرسه:
☜ واسه چی دلت شکست؟؟؟

☜ اونوقت قیــــــــاااااااااامت بپا میکنم. ♚
پاسخ: ღ¸.•*`لایــکــــ♥ـــ`*•.¸ ღ


هستی
ساعت16:17---4 آذر 1393
قوی ترین فیلتر شکن رایگان دنیا↓دیی





✔نــمـــــاز
✔قــــــرآن
✔ولـایـــت
✔محبت اهل بیت
⇝⇝⇝اگر کسی به این فیلتر شکن ها مجهز شود
انشا الله به راه مستقیم هدایت می شود.وعاقبت بخیر خواهد شد.
اخطار:دلیل فیلتر شدن!: وقتی انسان گناه می کند به دلیل غفلت از پروردگار با هر گناه یک قدم از خدا دور می شود⇝⇝
پاسخ: بسیار بسیاررر عالی بود


هستی
ساعت16:16---4 آذر 1393
افـتـخــار مــﮯ کـنـم کــﮧ حــســوכم!!!!
کـســﮯ کــﮧ مـال مـــنــﮧ
کــســـﮯ حـق نـכارـﮧ بـهـش اشـاره کــنـــﮧ!!!
آره عــزیـزم...ایـنـجـوریـاسـت!!
پاسخ: ღ¸.•*`لایــکــــ♥ـــ`*•.¸ ღ


هستی
ساعت16:14---4 آذر 1393
♫ شــایـستــه ♫
تــار و پــود هستــی ام بر بــاد رفت
اما نرفت ، عاشقــی ها از دلــم ، دیوانگــی ها از ســرم...!!!
پاسخ: ღ¸.•*`لایــکــــ♥ـــ`*•.¸ ღ


هستی
ساعت16:14---4 آذر 1393
اقا یه سری هستن میان قبل دربی میگن پرچم استقلال بالاست
بعد بازی همونا میان میگن پرچم پرسپولیس بالاست
اقا لطفن با اینا کار نداشته باشید اینا حزب بادن
احتمالن جنسیتشون رو هم میدونید (من دیگه ضایع بازی در نیارم)
پاسخ: ღ¸.•*`لایــکــــ♥ـــ`*•.¸ ღ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚